Thursday, September 30, 2010

ek enaa

halamak weyhh.. tensen2.. xpasal pasal kat ofis nih an xley connect fb.. adeyh.. tau tau je yg aku nih addicted fb..
whoaaaa... kool kool... tsk tsk... buhsan buhsan jd designer.. sungguh laa.. nih memg bukan bidang aku.. haila..
nw da pkul 6pm.. btw, ade sorang mamat nih an try aproach aku.. kaye.. tp bukaan jiwe ah.. ke aku nih yg cuzy sgt nih?? serabai serabai.. alaa.. masalahnye laa an, mr.rite aku lom apear.. siyes xde g feel cinte kt spe2.. hw laa??
kwn2 je buley laa ea.. more than dat, xnk laa aku.. adeyh.. pale aku b'bintang bintang da nih.. tuh laa fana! yg ko g minum nescafe pe kes?? ek enaa.. da tau ko tuh xley minum mende2 b'kafein nih an.. aiyak.. tanggung sendiri laa an.. spe suh degil.. hehs!huhu.. wallaweyh.. irza xde laa plak.. g klantan.. ++ laa tahap bosan aku.. ngaa!!!
xley fb, hapdet blog laa ye.. ngee.. layout blog aku nih pon tah hape hape jer.. nmpk sgt x creatif tau! chet!

No comments:

Post a Comment