Friday, September 3, 2010

merindui zaman lalu

hurmm.. hai.. lame x mencoret kt cnih.. btw, nw aku praktikal kt th studio.. studio yg melambak2 kje. heh!
aku rindu kan skool.. kalo mapu kembali ke zaman lalu(mcm alat doraemon), aku nk sgt kembali...
ade kwn2 yg fun.. at least aku nk perbaiki keadaan.. aku nk tahun akhir yg menggembire kan.. hurm.. aku xnk kehadiran meor ahmad fauzy mustaqem yg change life aku 100%.. aku nk awa, pipa, alia, jan, anis, cha, dee, mysha.. aku nk baik gn sume dak2 sc tulen.. kalo meor xde, mungkin aku bukan dlm bidang nih skang.. aku mesti dapt lebey dr 6A.. haaa.. ol those things namenye takdir.. aku redha.. even sedey actualy.. rindu cikgu azie.. dier komen kt wall post aku kat fb.. dier ckp dier syg aku sgt2.. ol da advices.. aku akn simpan.. cikgu doakan sye berjaye d dunia dan akhirat ye.. moge sye sentiase d bwh rahmat yg Esa.. moge allah x pesong kan ht sy.. sy nk jd anak yg baik & taat perintah agame.. insyaallah..

No comments:

Post a Comment