Sunday, October 3, 2010

isnin lg!

ah! boley x xpyh ade hr isnin.. haha.. haru haru! bosan.. kne masuk kje... ngaa! semalam dr pg sampai ke mlm merayap xhengat dunie! hamek ko.. nih sume bahana hr sabtu melepak sampai lebam kt bilek laa nih.. hr ahad redeem sampai nk tcabut kepala lutut roun KL.. ngaahah. sumpah laa weyh! memg kje lua akal aku nih.. aku gn ajim, katik, irza n mirul.. bes mmg bes.. side effect: g kje lambat sb mata susah nk buke.. pnt sgt..-bg alasan merapu kt rahim(manager)..haha.. naseb2 je lepas.. kalo x kill like hell! semalam jalan2 cuci mata... haila.. mmg menduga iman laa.. hndbag, jam sume cantek cantek.. haaa.. ayah.. tolong... akak da jatuh ht gn hndbag gucci tuh+jam guess.. nk jugk nk jugk.. nekad! nt nk beli.. xkire.. masuk plak bonita kat miD! ade byk sale... beg 70% sale.. konfem gile jap aku kt ctuh..juling air aku(xpcaye punye pasal).. ngaa... xsesori lg.. adeyh.. santek sgt santek! npe laaa aku nih d lahirkan pmpuan.. nih laa akibatnye an.. so, ayah syg, kne b'tabah ye.. ank ayh sorang nih mmg byk kerenah.. ngee~

No comments:

Post a Comment