Wednesday, November 10, 2010

dush dush

moral of da story: sile cekal!

aiyo.. aku pon xpasti ape sb musabab yg konkrit ape bile on9 je aku msti nk drop kt sinih..(walhal da btekad setulus mulus ht nk focus on kje).. haisyy..  hehe.. pg td yana, along, ety n zai ajak aku folow diorang g serdang.. tuk hamek repot diorang yg bru setle d print.. hurm.. ganggu tau.. aku da laa tgh bekoba koba nk siapkan repot(xpyh nk koba koba sgt laa walhal melantun lantun dpt g jln).. ngeehee.. so, setelah besiap siap(ala ala kak kiah nk g pasa tuh).. kami pon berangkat.. whoah.. tmpt pertama yg d tuju :  kedai mkn!!
hahah.. heven weyh.. sungguh laa.. byk giler lauk.. aku kave jer muke walhal kt dlm ht da melantun lantun.. mcm ade fireworks.. hahaha..along pesan: hamek je.. kt sinih murah..
aceli, xpyh pesan pon xpe long, sy mmg suke men hamek je..:D... aku pon begumbira laa an, hamek aym(xbley nk pisah lngsung), syur, belacan(melayu okey!), sume sgala mcm aku hamek.. ya allah.. mmg lupe diri! da istighfar byk kali da.. heheh.. then g laa bya kat kaunter.. ups, tmbh lg order.. air lupe daa.. xkan laa nk mkn smpi biru muke(sb tecekik xde air).. so, dgn angkuh + takbur sy order sirap bandung.. heheh.. da standby duit.. kot kot 10hengget lebey ke an.. yelaa.. standard kt cyber, byk cm tuh mmg kaw2 laa kne.. skali pakcik dgn muke inesen nye:: sume sekali 4hengget dik! gulp..+__+.. bia betik nih?? 4hengget je?? minda da xcentre sesaat.. sambil tekebil kebil aku pon bya.. hahah.. tyme tuh mcm nk guling giling dr KL-sbn sb xcaye weyh.. pe murah sgt nih?? ade lg ke tmpt yg semurah ini kt dunie.. xley trime xley trime.. mmg tekujat++.. xpe xpe.. tgu aku masuk UPM soon.. kdi tuh konfem jd umah kdue aku laa(rosak plan diet i tau!)..haha..then, kitorang g kilang coklat! aku mmg adicted coklat okey!! rse spt d kayangan(bhs skematik lektronik sgt).. byk nye coklat.. dgn tamak haloba nye aku capai beberape jnis coklat.. mmg murah weyh.. da tuh siap berangan, tyme kawen nt nk hantaran coklat manyak manyak..  boleyy?? ^__^.. tyme balik td along mintak aku drive.. whoah.. cuak der.. kete org kot! kot kot tecampak masuk gaung kang.. spe nk jwb weyh?? so, dgn mengucap 100x dlm ht, aku drive je.. sampi kt pak guard, aku sengeh sengeh pndg pak guard(dlm ht ade siket riak: aku bwk kete, ko ade?).. haha.. d sb kan riak,Allah xsuke.. hamek ko! langga pokok bunge tepi pos guard tuh.. menjerit jerit bdk nih dlm kete! hahahah.. ko nih fana! mata da 4.. pokok bunge sebesa alam tuh ko nk redah pekes weyh?? hahah.. tp, alhamdulillah.. aku bjaye juge drive smpai ostel.. sgt klaka okey! ampun korang! aku mmg gelabah sampan siket.. btw, thnx 4 da great day okey!! nx tyme kua togather gather lg ea.. aku xlangga pokok bunge lagi.. janji!

1 comment: