Tuesday, November 30, 2010

fening!

moral of da story:bertawakal :D

okey.. skg sy bru balik dr kampus.. ouchh.. sgt penat.. wokshop due hari yg sgt hapening.. jumpe semule dak dak batch aku.. konfem laa melantun lantun okies.. toink toink..:D heheh.. hurm.. okey.. actualy, npe plak entry aku mcm tuh? adekah sb aku mmerlukan paracetamol?aspirin? atau.. potasium cyanide?? erkh..=__=.. tuh nk suh aku mati cepat laa tuh.. hahah.. wupsss.. (boley x skali skala aku x mengarut).. okey siyes skg.. ^__^..
hurm.. okey.. aku da aply uniKL utk intake january.. on da same tyme aku dpt offer kje kt ambank grup.. tp nt ade intrvw dulu.. gji dier masyuk.. RM3500.. heheh.. mantopp an?? haa tuh laa yg buat aku juling sesaat..(perasaan ragu ragu utk further study mule wujud).. hahah.. apekah? adekah aku sgt matrealistik? ngee~
so,aku decide nk kje utk december+january before further study laa an.. hahah.. (rajin okey!).. tetbe ade satu lg offer yg ibarat bom nuclear meletop kt korea selatan!! offer dr FELDA utk sambung blaja d limkokwing!
ah! ape yg bes sgt tuh smpai aku rse ank tekak da jatuh kt jantung?? hailaaa.. yg buat perasaan tamak haloba aku meluap luap tuh apabila dier offer full loan then bya balik just 50% dr loan for those yg lulus.. tuh xkire lg for those yg dapt pointer 3.0-3.7.. diskaun 70%.. yg 3.8-90%.. whoahhhh.. konfem sewel aku! if aku further kt mne mne ipt lain pon lum tentu offer dier terbaikkk mcm nih an.. ngaaa~
da tuh boley pileh any course yg aku minat.. konfem laa aku akan pileh architecture.. ahhhh.. konfiusss skg!

hurm.. tape laa.. aku g betape kt gua sat.. kut kut dpt ilham ke nt nk pileh yg mne an..(kt puchong nih gue ape plg dekat..+__+).. hahah.. btw, wish me luck sb aku terpileh for 18 student to give speech in graduation day..
nt due org je yg akan tepileh utk give speech ats pentas tuh nt.. erm.. terpileh utk 18 terbaik nih pon da kire bgus.. cne laa aku ley terpileh.. rmi g yg bgus weyh... mungkin allah makbulkan doa aku kut.. aku nk bg speech on stage tyme grad.. insyaallah.. actualy, i'll try my bes 4 my dad.. ayh, akak nk bg speech nih as present tuk ayh.. :D.. ayh doa kan akak ye.. lots of luv tuk ayh..^^

No comments:

Post a Comment