Saturday, December 11, 2010

grr~

moral of da story:sile jgn against kata hati!
okey.. starting hari dgn kegelabahan(tapi belum sampai level optimum lg).. suboh nk dekat kul 7..erk.. ke mmg da kul 7?? heheh.. okey.. then aku kne g putrajaya.. btw, hr nih janji gn kwn kwn PLKN nk g mid.. kire gathering laa gituh.. wah wah.. aku sgt semngat okeyyy.. aku dgn tegas bg arahan mandatori kt paksin: dier wajib anta aku g puchong aroun 12+.. erkh +__+.. tp.. mcm mcm jd.. arghhh.. ht aku mule bedetik "xpayah pegi laa".. heh.. tp.. d sebab kan rindu kt diorang yg sgt melantun lantun aku agaist bisikan bisikan duniawi! hahah.. so, aku pegi je laa kan.. dgn duit x d bank in lg.. ngam ngam kt tgn aku ade RM50 sajoh! okey laa tuh kan, dr tade.. so, dgn azam yg bekoba koba, aku naik bas sampai mid(aku xcontact sesape pon bdk bdk PLKN tuk mention aku da sampai mid).. so, bebekal kan num fon yg asmak sent kt inbx fb aku, aku pon nk contact dier sb nk bgtau aku da sampai.. homaigod!!!! zappp d situh! fon aku batery kong tahap kosong++++.. whoahhh.. giler nih giler nih.. xkan aku nk wat enaunsmen plak kat tengah tengah mid tuh an.. meroyan laa tuh.. aigoo.. aku mule gelabah sampan tahap xhengat.. oh noooo.. so, sampai saje d mid.. aku dgn bersungguh sungguh mncari public fon.. kut kut sempat lg jumpe mereka mereka nih kan.. ngaaa~ blood pressure ku di uji sekali lagi..
dr floor ke floor aku try segala jenis public fon.. tp sumenye haghamjadah! rosak laa.. tade sore laa.. da laa syiling aku ad patposen je..(zaman skg mne ade smpan syiing byk byk cm kt skewl dulu weyh).. whoah.. aku da start bepeluh n rse marah suda mule hampir ke takat didih.. isy pekes laa susah sgt nih! dugaan~~
 hurm.. jalan punye jalan punye jalan.. skali..jeng jeng jeng..
aku b'nekad tuk tanye kt kedai nokia..
aku: sory.. incik.. kt sinih ade jual charger nokia x?(giler aku punye soalan-terang terang kedai tuh tulis NOKIA-as nme kdai dier)hahah
bro: ade.. tp original RM68..(sambil pandang aku ats bawah ats bwh)
aku: erk =__=..(sambi befikir sesaat-duit aku pon ade 50hengget jer nih)
dengn muke slumber n ala ala tade dose sekuman pon aku tanye kt bro tuh

aku: heheh(buat mke comel smbil mte besinar sinar).. err.. boley x sy nk tumpang cas ns8 sy kat sinih.. kjap jer incik.. sy nk kol org laa..

bro: err.. nk gne brape lame(konfem dier pk: olang mcm ini pon ada kaa)

aku: heheh.. kjap jer.. tuk kol je..

so, bro tuh pon kasi laa an.. aku pon kol asmak.. ngaaa.. kali nih.. aku bto btol rse nk pengsan!! setelah onak duri ku lalui.. rupe rupe nye diorang x jadi kelua! homaigodddd!! ngaaaa.. makk!! nk ngs nk ngs! aku dgn suare pasrah n tabah nye ckp kt asmak"tapetape.. nx tyme kite kua sesame ea".. nguu~
so, sbg jalan utk hilang kan kesedihan.. aku pegi secret recipie.. hahah.. aku kembali senyum setelah melantak askem smartiest n ice lemon tea!
hahah.. ah! sorang pon sorang laa heh.. aku g bonita.. pas tuh mkn kfc! oh my!! kfc ade krushess.. sedap okeyy!(kantoi aku lantak jugk mende tuh).. ngeehee..:D..
nampak sedap kan??

smartiest.. lv u da most!!
so, nw aku da sampai ostel semule.. mmg btol laa.. jgn nk against sgt laa kate ht an.. hamek ko!! gulpp.. +__+
ops.. aku da kua kan duit.. so lepas tahap sesak.. heheh!












No comments:

Post a Comment