Wednesday, January 12, 2011

okey XFAHAM..

moral of da story: xfhm juge..:)

isy.. sgt laa xfaham apabila niat kt ht nk kwn gn diorang(gurl) tp disalah ertikan.. laa.. harus ke ade negatif thought bout sumone before u noe bout dat people? isy.. kdg kdg, makin byk nikmat Allah kasi, makin sombong kita nih kan.. hahah.. lantak korang laa.. tetibe teringat nasihat paklang "kadang kadang Allah tutup jalan untuk kite berdamai@berkawan rapat dgn insan lain hanya kerana Allah tahu kehadiran dier hanya akan mendatang kan kesusahan pada diri kita.. sesungguh nya Allah maha mengetahui".. xpelaa.. aku pon bukan baik sgt.. las tyme punye mistakes mmg susah utk di lupakan.. but.. siapa mereka nk judge aku? mistakes aku? diorang kenal aku pon tidak.. hanya sebab "sumting" yg hanya kaba kaba angin monsun tuh yg dipercayai.. aisyy.. xfaham aku.. rse nye anda plajar bijak.. tsk tsk.. try jd optimis laa.. salah faham semedang.. aisyyy.. may Allah bless laa korang.. :)


p/s: aceli aku xknal diorang sgt pun.. bkn dalam kelompok kwn kwn aku sbnarnye.. 

No comments:

Post a Comment