Thursday, August 11, 2011

bengang!

moral of da story:cantek siket pangai!

astagaaaa. marah nye sekarang. oh, plis laa jangan nk menduga iman aku tyme tyme bulan ramadhan nih. isyyy. sape laa yg hack fb aku. da tuh, tak dpt ceroboh fb, pg hack aku punye yahoo sekali pehal? nih marah da tahap giga tau tak? tau tak, ade dokumen penting kt dalam email aku tuh? so, takley bukak da skg. cane? knp laa org tuh takley pk gune akal? ya allah, ko da susahkan aku tau tak?? aku nih da termasuk dlm golongan org yg dizalimi. ko nk mintak maaf kat aku cane? aku memang tak kan maafkan ko selagi ko tak admit pe yg ko da buat! benci nye! go to hell. orang mcm ko mmg tak layak hidup aman damai kt dunia. siyesly! BENCI KAU TERAMAT SANGAT.
i hate you! rse mcm nk punch muke ko laju laju

yaa. i hate u all over again

HATE! 

p/s: nex tyme pk dulu before buat. aku susah nk benci orang. tp skg, memang aku BENCI sgt sgt kt ko!

No comments:

Post a Comment