Tuesday, May 15, 2012

bersawang

moral of da story:malas.+.+ fine fine fine! da lama tak hapdet.. now, dlm mood counting days. just left 45 days to my big days. unbelievable. hohoh. aku muda lg bhai! kahkahkah. haishhhh. what a life! after dis raye da kne duk pk nk gilir gilir segala. pheuwww. tp,still bley rye dgn kwn kwn sekolah mcm tahun sebelum nih. kdg kdg mcm tak cye semua nih. sekelip mata je.. tadaaaaaa. jadi! betul laa. kun fayakun. kalau Allah kata jadi, maka jadi laa.even akal kata" mustahil mustahil mustahil".. ye, tiada apa yg mustahil bg Allah.huh.moga ikatan cinta, mekar selepas kahwin. fuhh. ayat takyah nk telenovela sgt laa pun. hahah. ya Allah, redhai kami. segala jalan yg telah Kau permudahkan ini, moga sentiasa di bawah rahmat Mu. hidup, mati, rezeki, aku hampar pada MU. aminnnn. i wish, we cud be a better muslim after marriage syg. i can promise u nothing. i just can pray that Allah will always help us in any situation. i'll be by urside no matter what. can u be my imam for 5 times prayer? can u hold my hand n walk together to reach Allah? can i lean on ur soulder when i need strength? you! the man that Allah sent to me. hold my hand, and lets walk together. you! the man that i trust to replace Ayah as my first man. You. the best thing had ever happened to me. and YOU, mohammad rizal are the man who will be the father of my kids. insyaAllah. barakallahulana.

No comments:

Post a Comment