Wednesday, October 3, 2012

Tikam diri sendiri lajulaju

moral of da story: haiyohhhh!

bila baca balik entry entry aku yang dlu. tetiba rse nk jerit kat diri sendiri kuat kuat & nyaring-----> hoiiiii. apebenda yg ko mengarut kat blog ko nih fanaaaaaa! hahaha. bese laa. maybe sb blog nih wujud tyme aku muda remaja (ewahhhh), so that's the reason why blog nih kelihatan sangat EMOSIIIIIII. hahhah. gelak gelak setan untuk diri sendiri.so, untuk semua fans(gaya artis), sorie sb blog nih kelihatan sgt emosi. no worries, lepas nih blog nih akan kelihatan sgt dewasa(seiring dgn kedewasaan aku)...:D *tuh pon kalo dewasa laa............... eh, tapi sori laa bhai! ko takyah nk perasan lebat lebat. blog ko takde org baca pun!!!! 0.O'.. ko ingat ko FATIN LIYANA ASRI?

boooooooooooooooo. booooooooooooooooooooooooooooooooooo lg panjang untuk diri sendiri lg sekali. byeeeeeeeee!


Gelak setan kuat kuat untuk diri sendiri. kahkahkahkahkahkah

booooooooooooooooooooo. xde org pun baca blog ko laaaaa. godailaaaa

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete