Saturday, October 30, 2010

am i luk fool?

moral of da story: aku xde laa bodoh sgt

sila jangan m'perbodohkan aku mcm bdk bodoh sb aku xbodoh.. okiess.. mmg laa aku diam je.. layan je pangai ko tau.. butakan mate cam nih T__T sb aku nk tgk je perangai ko cane.. hehs.. tlg laa jgn sewenang wenang nye pk aku dumb.. aiyoo.. wht kind of human laa u are.. i noe who u are laa weyh.. b4 dis mmg ol my words tuk ko pon.. aku bg halus punye.. tuh kire baik n bijak jgk laa kirenye.. xpe xpe.. troskan game ko.. aku nk pndg je skg nih smbil butekan mate (one more time) T__T n pekak kan telinge.. lalalala~.. ko hebat kan kan? haa.. hamek laa.. sile laa bangge dgn kehebatan anda m'perbodohkan org lain.. bt i am not.. aku mmg da tau ko sape! aku layan je sb aku ase.. sume org harus dpt 2nd chance.. so, aku bg ko space tuk get in to my world.. bt, in fact before ko masuk dlm dunie aku, aku da scan dulu virus ape yg ade kt ko.. so, at least bile ko stick gn aku xde laa motherboard o hardware aku rosak an.. koman2 pon, aku kne reformat mind n jiwe aku je.. kire okiess laa tuh.. human being kot..(ah, aku da start melalut)-fana! da da.. haha..STOP.. gulpp.. ok, hope ko fhm!

No comments:

Post a Comment