Monday, October 25, 2010

h.e.p.y

moral of da story:xpyh nk sdey sdey tuk org yg tgh begembire.

thnx god.. aku da dpt diri aku semula! alhamdulillah.. laa.. wtpe nk jd dri org lain jus 4 dat guy?? kamon laa weyh.. xrasional..hahaha.. thanx to kyzel ruka yg layan aku mbebel bebel kt ym semalam.. haha.. xpasal pasal je kne lyn org giler.. adeyh.. haahha..ding dong ding dong! i'll let him go.. fana! sila jgn contact dier lg buleyyy??? haha.. ko nih pekes degil sgt.. no no no.. jgn contact lansung langsung.. okiess? u'll get sumone yg much beter than him laa weyh... tp, rmi org ckp bile aku jln gn dat guy match sgt.. huh.. apekah apekah? mengapakah perlu judge a buk by its kave? pe yg match sgt tuh? oh, aku mmg xfhm ye.. hahaha.. okey2.. aku doakan dier berbahagie selalu.. stakat rindu 2,3 ketul kt ht aku nih, aku ley handle lg.. tadahal laa.. insyaalah..:).. aku hepy dgn dri aku+single life aku.. okey wht.. elak maksiat.. :)

No comments:

Post a Comment