Friday, February 18, 2011

alhamdulillah

moral of da story: syukur tuh kan sifat mulia.. :)

okey.. hr nih sy bersyukur sgt sgt.. sy terpileh untuk further study di limkokwing university( cewah, fullname aku mention).. hahah..kos hape? haa tuh kite belum tau lg ye.. BTW, aku nk jugk hamek kos pendidikan.. tapetape.. kite terime dulu ofer yg nih.. nt, bulan april, kite buat muet ye syg.. then, if dpt ipta nt, tuh kite decide kemudian.. neway, dis week byk dugaan berat yg aku face.. tp.. yee!! sy KENTAL! hem.. thanx ayah.. syg ayh sgt sgt.. advice ayah, akak bear in mind.. thanx Allah for the gift.. hehehh.. woww.. skg aku dlm mode: rindu kwn kwn skewll.. hailaa.. rindu korang dowh.. apesal nye korang nih bz semedang?(aceli aku yg bz, sampai gathering pun aku xpat join).. aduiyaii.. pack giler babasss schedule aku.. now dgn debat.. sat g da start sem DEGREE.. haa konfem lg haru biru, hiruk pikuk dunie aku..

tp tape fana tape.. anda hebat! yawww! kamon! haha.. btol laa orang kate: perempuan yg xmenangis bile di timpa dugaan, luka di hati sgt dalam sbnanye.. oh, itu yg aku sedang alami.. tp xpe.. kite terime setiap ujian yg Allah bg dgn lapang hati.. moga Allah permudah kan jalan & memberi keampunan pd aku.. tuh jer nk ckp.. :D

kwn kwn tyme gathering-aku xde sb bz-

dewan sekolah yg sgt sy rindu!

No comments:

Post a Comment