Sunday, February 13, 2011

erk?

moral of da story: ghost=love true love?

okey.. mende nih aku denga tyme layan cite tiramisu(denga secare xsengaje).. hahah.. GHOST=LOVE  TRUE LOVE? benarkah? it means, true love sgt scary or what? konfius sesaat.. @__@..
okey okey.. siyes sekarang! hahah.. aceli.. aku pun rse btol kut.. cinta sejati tuh mmg mcm hantu..(since when fana da pandai cite soal lovee dovee kes nih)..hahah.. kenapa aku ckp quote nih btol?

TRUE LOVE=GHOST

* ia nya selalu kite dengar tp tak semua orang jumpe.. btol x btol x? mule mule aku pun ter 'jamm' sesaat.. tp, afta dikaji selidik( ala ala scientist gituh) baru aku fhm da meaning sebalik perumpamaan nih.. cewah!
mcm mcm versi cite hantu yg kite denga.. kalau time kecik kecik dulu konfem paling femes hantu kopek(breast ghost).. hahahha.. cuak giler laa nk main nyorok nyorok time maghrib.. punye laa trauma dgn hantu kopek nih an.. sampai laa da latest version of ghost story-hantu canggih(sb hantu skg layan gadget cthnye telefon-cerite THE PHONE)..  punye laa susah nk jumpe hantu, sampai terpakse buat movie n cerite cerite hantu untuk bg da real caption of ghost laa kunun nye..

same goes like cinta sejati.. punye laa bekoyan koyan org kite jumpe, tp apesal laa susah sgt nk jumpe yg sekepala(bukan kembar siam tau).. budak skarang kol it kimia(chemistry).. ade je yg xley nk masuk(ke aku yg cuzy sgt).. hahah..last last SINGLE semule.. oh.. susah susah.. *__*.. mybe blum takdir untuk jumpe kan kite dengan cinta sejati kut(tp skg aku mcm dh JUMPE JE)..heheh

but, honestly i'm da one yg sgt laa susah nye nk trust love+man.. oh man! mybe sb aku realise, aku nih x laa sekental mne pun bile face problem yg ade sangkut paut dgn hati dan perasan.. cewah! hahha..so, jalan terbaik untuk elak dr terluka: avoid man and love!

but now.. u tied my heart! GILER ah!*FANA tak penah penah fana syg A GUY!* mcm nih! woot woot(rse xpercaye dgn diri sndiri).. sah sah.. anda da berjya spread ur lv syndrome! tahniah anda tahniah!(sb fooling me) hahah..
yang lain lain tawakal je laa..( what u give u'll get back)



A LOT OF CORRECTIONS needed... arghhhh..  guys are gud in frenship not in relationship! ok sy salah.. :(

(guys out there.. plis.. dun play around wif girls feeling.. da xsyg plis dun bother!) - mcm mane nk turning back nih.. keadaan da xsame like before( mcm guy guy yg aku knal before him)- dulu if aku rse dat guy xserius n juz nk play around, aku leave cm tuh je-.. dis tyme i realy CAN'T turn back.. :(((((((

No comments:

Post a Comment